08 september 2011

Tere hea blogiraamat!

Põhjus miks ma oma blogi raamatu avasin on väga lihtne. Leidsin kord ühe ime maitsva kohupiima stritsli retsepti ja salvestasin selle kuhugi arvutisse ja täna seda otsides ma seda enam ei leidnud. See retsept pärines ka kellegi toidu blogist, aga kelle ... seda ma jälle ei mäleta (toidu blogisid on ju sadu!!!) Otsustasin siis ka endale ühe blogi teha, kuhu saan kõik oma retseptid kirja panna.

Küpsetada meeldib mulle tohutult, aga ilupiltide tegemisega olen hädas. Ehk kogemustega paraneb ka see oskus ...

Suur suvine grilli ja salati hooaeg on läbi saanud ning kohe väga oli isu ühe pasta roa järgi.

Jamie Oliveri suvikõrvitsa pasta tundus just neljapäeva õhtuks sobiv!

u 200 g meelepärast pastat
1 suvikõrvits
70 g toorsuitsupeekonit (nt Oskar)
1-2 sl värskeid tüümianilehti
soola
pipart
1 muna
0,5 dl kohvikoort
2 peotäit riivitud parmesani

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar